Onsdag

Imorse vaknade jag och var helt förvirrad. Trodde verkligen att jag hade sovit över. På onsdagar kliver jag alltid upp halv 8, men jag ställer alltid klockan på 7 så jag kan znooza en tag. Imorse när klockan ringde andra gången så tittade jag på klockan som var 07:03, men jag läste 08:03. Jag hade fick jätte panik, slängde mig ur sängen och kastade på mig kläderna, jag skyndade mig tvätta ansiktet för att sedan påbörja sminkningen. När jag var påväg till mitt rum slog det ju mig och var tvungen att kolla på klockan som visade sig vara 7 över 7. Liksom jag skulle upp om en halvtimma typ... Man ba: Godnatt!

I alla fall har det varit en bra och trevlig dag. Hade Arbetsmiljö och säkerhet då jag bara svarade på några frågor. Efter det hade jag 4 timmars håltimma, som vanligt, och satt i Cafét och socialade mig under hela tiden. Kvart över 3 var det dags för desktop och sedan åkte jag hem.

Nu ska jag alldeles snart ta och gå ner och göra lite té och mackor. Har varit så sjukt trött idag så ikväll blir det en tidig kväll för mig, det kan jag garantera!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0