Makes me feel so fine, helps to relieve my mind

Kissnödig som attan sitter jag på skolan och fortsätter med min bild på Bill Kaulitz på Grafen medan jag lyssnar på musik. Jag har inte hunnit morgonkissa än, så jag ska ta och göra det snart. Antecknar ni?

I alla fall så slutar jag om 40 minuter. Har ingen religionkunskap idag så jag får åka hem. Och då ska jag dricka en fet kopp med te och en massa honung. Jajamen, har ju köpt hem en sån där stor burk med honung som finns här på skolan, så jag kan dricka det varje dag huuur mycket jag vill.. for free!

Hm... Det verkar som om att vi får gå nu eftersom det är några stycken som har lämnat klassrummet redan. Ska ta med mina tappra män å gå på lunch. Snart. Hoppas det bjuds på något gott idag.

Det där med skuggan är lite svårt. Han ser bara smutsig ut hur jag än gör..





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Han ser väl inte alls smutsig ut? :o Ser ju skitbra ut!

2012-01-26 @ 10:40:57
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0