Long time ago

Såhär såg jag ut när jag gick i 6 års gruppen år 1999-2000:



Såhär såg jag ut när jag gick i första klass. Jag hade håret uppsat JÄMT och hade det där jävla halsbandet i flera år tills det bleknade typ helt och blev så slitet att det gick sönder.. Vi pratar om typ 3 år här nu!


HAHAHAHAHAH fy vilka hemska bilder!! Asså den sista.. jag gråter!!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

HAHHAHA så fint <3

Hade också såna halsband och armband :D Hade jämt på mig mitt svarta :D Hade ett brunt armband som jag hittade då jag gick i 7an också, tog på mig det och använde det tills jag slutade nian då det gick sönder :DDD

2012-01-25 @ 20:14:19
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0