Gårdagens utgång

Igår kväll var jag ute med Malin och Sara på Oleary's. Hade en så förbannat kul kväll med mycket dans och skratt. Jag var ju så duktig och råkade tippa ut hela min drink på bordet och sedan när jag skulle hoppa ner från ett ställe jämnfota och precis när jag landade på fötterna halkade jag så jag for och landade på arslet, mitt på dansgolvet. Jag trodde jag skulle dö, skämdes nåt så fruktansvärt och jag kunde inte sluta skratta.
När det stängde gick vi på Mc Donalds och köpte lite nattkäk och som vi sedan pulade i oss på bussen hem sedan.
Här kommer några snygga bilder från igår:
Rosa pantern, så himla god!
Jag var ju duktig ja!!!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0