FREDAG

Skulle ha skrivit ett dampinlägg här för typ en timma sedan, men då var det något krångel med blogg.se så jag kunde inte logga in. Jo men jag hade ju såklart Multimedia B och jag fattade ingenting så jag blev så frustrerad att jag kände hur det började bildas tårar i lillögat mitt.
Efter att jag typ ropat efter min lärare femtioelva gånger så började det sätta sig lite med koderna så det funkade bra tillslut. Tack och lov. Men det är så jävla krångligt att man bara vill hiva iväg datorn.

Hur som helst så är det fredag idag (♥) och jag har bara en lektion på 3 timmar kvar, sedan har jag helg! Känns så himla bra. Ska sova länge imorgon, och då menar jag riktigt länge för det behövs verkligen nu känner jag.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0