I know you got the good feelin

Haha oj oj vilken rolig kväll jag hade igår! Kallt som satan var det ute, men både jag och Amanda var förnuftig som tog på oss täckbyxor till krogen. Fick också skjuts till och från så det är jag hemskt tacksam för!

Jag, Amanda, Ida och Zoofie var hos Sandra i början av kvällen. Vi pratade en massa, beställde hem mat och vi körde "jag har aldrig" heeeeeeeeeeeeeeeheheh. Ehm, sedan fick vi skjuts till bussen och for iväg till Memento där vi var resten av kvällen och dansade. Sjöng även kareoke med Zoofie i början av kvällen med, haha Sandra filmade allt och ja.. jag varå inte snygg kan jag säga er!

Hemma hos Sindilindii


På Memento



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0