Fredag, fredag, måste gå ner på fredag!

Ahmen fi fanken vad snorigt kallt det är ute då! Imorse vågade jag inte riktigt ta bussen så jag tog tåget istället. Klev ur tåget här i Sundsvall och jag trodde jag skulle förfrysa. Kom till skolan tillslut och just nu sitter jag och har Multimedia B och kämpar för att hålla ögonen öppna. Är så himla trött att jag är alldeles tårögd..
Vaknade inatt av att jag hade världen hemskaste sendrag i vänstra vaden. Fick panik och låg och slog där det stramade och sedan måste jag ha somnat om väldigt snabbt. Det är ju så hemskt att få sendrag, ellehurå? Jag har haft det i ljumsken, nacken, tårna, fötterna, tungan och knäväcket. Det gör ju så förbannat ont att man inte vet vad man ska göra.

Visste ni att om man äter en banan varje dag på morgonen eller dricker mycket vatten så får man ingen sendrag? Och när man väl får det ska man ta en sked med kaviar, då går det över riktigt snabbt. Tänk på det när du känner hur det börjar dra och spännas i dina sener.

Nä, måste försöka få tag på en kopp med kaffe sedan. Ska jag orka vara vaken hela dagen OCH natten så vore en kopp kaffe inte helt fel. :)))

Jo juste, igår blev jag helt förälskad i denna låt. Texten och hela låten är ju så sjukt bra!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0