MÅNDAG

Hällöw mina kära vänner! Är det bara fint? Med mig är det finemangs, förutom huvudvärk och trött i ögonen. Är inne på min sista praktikvecka nu vilket jag tycker är lite tråkigt. Dock helt underbart med lov nästa vecka, men hade kunna börja praktiken igen måndagen efter lovet. Haha. Nä men såklart, saknar mina kära vänner på skolan ja!

Ja hur har min dag sett ut då? Jo, packat upp lite varor i två timmar och sedan suttit i kassan i 3. Sedan en timmas lunch.
Om en timma ska jag gå iväg på Zumba, känner verkligen att jag vill röra på mig nu asså. Imorgon är det gympa också, åh vad jag längtar! Det är så himla roligt.

Fram tills Zumban ska jag ta och sätta mig å skissa på en liten pysselbild till projektarbetet. Ska göra en finn fem fel bild och jag har en rätt bra idé just nu. Så vi får hoppas på att den blir bra.

Ha det bra så länge!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Jo, jag drar iväg ett sms till dig ikväll då jag kollat igenom vad det är jag gjort :) Ska hämta hårddisken i Sundsvall så jag får med allt :))



och nu måste jag titta på honom........

2012-02-28 @ 11:28:07
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0