Gör en söndagslista istället för ett inlägg

1. Var hittade du den här listan? På nån sida jag klickade mig in på.
2. Var är dina föräldrar födda? Östersund.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? The Sims 3
4. Vilken är din favoritrestaurang? Måste nästan säga den där goda utländska resturangen i Nyköping som jag åt världens godaste vårrullar på.
5. När badade du i en pool senast? Bra fråga. Måste ha varit när vi hade simning på idrotten i ettan.. eller var det tvåan?
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Haha ja, på lågstadiet.
7. Hur många barn vill du ha? 3 skulle vara fint.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Tja, typ vad är det det heter nudå? sån där orkester musik. -.-
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Tja, blir väl som alla andra i familjen.
10. Vad har du för TV-kanaler? Allt möjligt.
11. Har du åkt moped någon gång? Jajamen, har ägt en också en gång i tiden.
12. Har du busringt någon gång? Hahahahahahah ja! Busringde bland annat hem till mamma en gång och en gång till momma och sa att de skulle hämta tårtan de hade beställt. Hahahahahah varför?
13. Har du fått felparkeringsböter? Nepp!
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej för fan!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Gran Canaria.
16. Har du en egen trädgård? Egen och egen, hushållets.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Family Guy, Svampbob och Kejsarens nya skola.
18. Kan du alla orden i nationalsången? De veijt je int.
19. Badkar eller duschkabin? Både och, men jag föredrar duschen.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Hm... Jag vet inte.
21. Favoritpizza? Typ en sån där kebab pizza man köper själv i kartong på Ica.
22. Chips eller popcorn? Popcorn. Annars är jag väldigt svag för lättsaltade chips.
23. Vilken färg på läppstift använder du? Sällan jag använder läppstift, annars rött.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Ah, jämt!
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? HAHAHA ne.
26. Apelsin- eller äppeljuice? Bappelsin.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Malin, en cheeseburgare.
28. Favoritchoklad? Marabou polka.
29. När röstade du senast? Tja, jadu vet inte.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Uch, aldrig.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Prispokal och prispokal, jag vann fredspriser på Backens så fick jag en guldig trälåda med en specialgjord kapsylöppnare som ser ut som ett löv, ett diplom och 500 kronor. Vet inte om det räknas som prispokal. :)
32. Är du bra på matlagning? Hahahahahhah rolig fråga!
33. Klarar du att tanka själv? Tanka ner filmer och sånt? Ja. Tanka ett fordon? Nej.
34. Har du beställt något från TVshop? Nee.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ica tröjor på Icaaffärer och speciella kläder på Bergesta.
37. Vad var det senaste du handlade? En tidning, cola och en godispåse.
38. Har du kräkts offentligt? Tja, på krogens toalett, räknas det som offentligt?
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärlekeeen.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Svårt att svara på.
41. Har du ringt något betalnummer? Nee det vet ja inte.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, är ju det ja!
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Momma
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Hade väl lagom mycket?
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Sånt vågar jag inte spela in.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Lyssnar på musik, läser eller löser korsord :3
48. Vad är du tacksam för idag? Min fina familj, mina fina vänner, alla möjligheter jag fått osv.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0