FREDA

Ikväll har ja varit en dutti tjaj! Har städat hela rummet vilket känns så himla skönt nu. Nu kan man komma in här utan att man får en astma-attack. Hehe. Belönade mig själv med ett gott ett äpple så nu ska jag väl om ett tag ta och starta Sims så jag kan spela i någon timma innan det är dags för lilla mig att stänga igen ögonen.

Idag på praktiken har jag gjort det gamla vanliga typ, suttit i kassan varannan timma och sedan packat upp lite varor.

Meneeee... Nu har jag absolut ingenting att skriva här. Det händer typ ingenting speceillt om dagarna känns det som. Har nu suttit med det här inlägget i typ 1,5 timmar nu, så jag tar nu och avslutar det nu. Ha det fint!

Mobilbild (FÖRE)


(EFTER)


(FÖRE)


(EFTER)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0