FREDAG

Hej alla som läser min blogg. Sitter just nu och har Multimedia B och har skrivit som ett litet manus på min berättelse som jag sedan ska animera i flash.. Gruvar mig gör jag bannemig! Gillar inget som har med Flash å göra.

Imorse var det så kallt att jag tog täckbyxorna till skolan. Hehe.
Asså täckbyxor är så underskattat! Ska börja använda mina oftare för jag känner inte för att stå och frysa arslet av mig och se den sakta men säkert forma sig ännu mer till apelsinskals aktiga gropar. Hehe, har för många celluliter att jag inte får plats med några mer. :)

Nä, nu slutar lektionen så jag ska ta med mig Julia och Maria för att gå på lunch, sedan har jag mediaproduktion B och efter det slutar jag. Ska sitta på skolan i typ 2,5 timmar och vänta på att mitt tåg till Brunflo går. Sedan ikväll blire utgång med Malin och Malin, hihi!

Dagens outfitta:




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

vilken snygg outfitta du har idag! hoppas du har den ikväll också, alla killar kommer att vara ute efter dig, får vara din livvakt ja då ! :D <3

2012-02-10 @ 14:59:42
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0