Underbara väder!

Har det inte varit ett alldeles för underbart väder idag eller? Jajamen! Det har varit 8+ i skuggan, snön förälskade sig i solen så den smälte och sådär. Ja, hade det inte varit för praktiken så hade jag suttit ute i solen och solat. Men jag slutade klockan 3 och var tvungen att bege mig hem och vänta på maten i några minuter. Sedan fastnade jag på rummet och nu är solen borta tyvärr. Ajm really hopping on the zame weather tomårrow! :)))

Såhär har min dag sett ut:

09:00 - Sitta i kassan.
10:00 - Packa upp kylvaror.
11:00 - Sitta i kassan.
12:00 - Lunch.
13:00 - Sitta i kassan.
14:00 - Sitter fortfarande i kassan..
14:20 - Packar upp lite ljus samt rensar bort en massa gammal frukt.
15:00 - Me going home.

Finns det inte så mycket att göra runt kassan i väntan på att någon vill
komma och handla hos me, ja då får man försöka sysselsätta sig med att måla en fin lite ponny. Fint va?




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0