Torsdag

Hehe, skulle ju ha bloggat igår men jag var alldeles för trött och upptagen, så ja... Sov middag gjorde jag också, och det var otroligt skönt måste jag säga!

Praktiken igår gick zupaahr! Packade bara upp en massa varor hela dagen eftersom det var onsdag = en massa varor kommer in.

Idag på praktiken fanns inte så mycket att göra så jag hjälpte till vid frukten och satt i kassan varannan timma. Det var en del som hade tynat bort, som grönsaksnamen, heheh är sämst på det och måste alltid fråga kunderna vad det är för något.... :)))

Just nu sitter jag och gör nada. Ska kolla på One Tree Hill hade jag tänkt, som jag helt hade glömt bort. Hur gick det till? Är jag sjuk? Måste nästan fråga Google.

Me on the praktik igår - Im too sexy for my shirt!


Kom till praktiken idag och fick syn på detta:


Hade telefonen idag, och då var det en kvinna som ringde och undrade om vi hade strykjärn. Jag och en
i personalen gick och kollade i butiken men hittade inga, så jag sa det till kvinnan jag hade i luren och lade på. Precis då hittade vi strykjärnen på en helt annan avdelning. Heh. Kunde ju inte riktigt ringa opp. Samma sak
hände typ igår, jag stod och kämpade med att få upp en kartong, precis när jag skulle till å öppna den så kommer det fram en dam till mig och räcker fram ett paket med lasangeplattor och undrade om vi hade fler
inne på lagret. Jag gick in och kollade men hittade inga, frågade personalen men de hittade inga heller och
trodde vi skulle få in på fredag. Jag gick och sa det till damen som sa att hon var tvungen att åka och handla någon annan stans. Jag går tillbaka till arbetet och öppnar kartongen, vad finns inte där i då? jo, fiskpinnar!
HAHA nerå, där i låg det ju en massa paket av dom där förbannade lasangeplattorna. Jag stod och hoppades på att hon inte skulle råka komma tillbaka då jag stod där och packade upp dem. Hehe.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Veronica

too* ;)

2012-02-16 @ 18:55:59
URL: http://veronicapotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0