TORSDA

Idag äre torsda! Praktiken har gått bra, har suttit i kassan varannan timma och sedan har jag typ fixat lite vid frukten och packat upp frysvaror. Idag fick jag en sån där känsla att fingret mitt skurits av då jag råkade skära mig på en jävla kartong. Har ett stort jack på vänstra fuck-you finger som svider. Skönt det ju!

Just nu sitter jag och är alldeles nyduschad. Ska ta och bädda rent i sängen så jag sedan kan krypa ned och titta på One Tree Hill. Trött är ja å, så det må bli en tidig kväll för me ikväll.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ABSOLUTEELIN

du är så fin gumman!

vi borde ses om någon helg <3

2012-02-25 @ 00:32:00
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0