Sundsvall en sväng

Efter praktiken satte jag mig på bussen till Sundsvall en sväng för att gå en stund på stan. Har äntligen hittat mig ett par svarta jeans, dock svider det lite smått i slantponga min, men de känns rejäla och de sitter jätte bra, så jag hoppas att det är värt det. Köpte även en fin födelsedags present till Kimmie som jag vet kommer uppskattas. Nu kan han vara lik moster och storebror sin. Hihih!!! Längtar tills på måndag då jag sätter mig på bussen hela vägen upp till dem i Hoting. Har inte varit där sedan i somras då Theo fyllde 2 år.

I alla fall så har det bara gått bra idag på praktiken, suttit i kassan i två timmar sedan har jag bara fyllt på med en massa varor.

Nu ska jag ta och sätta mig med projektarbetet och fortsätta lyssna på Roxette. Ma råkes!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0