SÖNDAG

Vaknade upp och såg att det var 7.7 + och soligt ute. Hur härligt? Jag gick ner och åt frukost men fick så ont i magen efter så jag har legat i sängen och tyckt synd om mig. Har fortfarande ont så jag antar att jag kommer ha det en stund nu idag. Samma obehagliga känsla som om att man blivit slagen i överdelen av magen...

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Sitta och göra lite pysselbilder till projektarbetet och kanske titta på något program på datorn. Låter lockande. Har också en sådan där sakna-mamma-jätte-mycket dag också så jag ligger och lyssnar på hennes låtar som hon alltid lyssnade på.




Joyride – Tiden som vi fick
Wahlströms – Blå, Blå Ögon
Arvingarna – De ensammas promenad
Lasse Stefanz – I Ett Fotoalbum (Tänk Som Man Såg Ut)
Thorleifs – Kurragömma



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0