ONSDAG

Igår kväll när jag skulle fika satt jag och tittade på tv. Jag bläddrade igenom kanalerna och hamnade på Disney Channel där det var Hannah Montana. Hehe töntig som jag var satt jag och tittade på det. I det avsnittet avslöjar hon sin stora hemlighet, att Hannah är Miley. Känslig som jag är blev jag rörd och kämpade för att trycka tillbaka tårarna. Haha verkligen kände ur patetisk jag var... Haha känner bara för att sudda ut det jag just skrev, men jag låt bli't. :)))

Idag är det en ganska dryg dag. Hade Arbetsmiljö och Säkerhet första timman och då skulle vi koppla sladdar till såna där kontaktsaker. Gick jätte bra och fick sluta en halvtimma tidigare.
Har håltimma just nu och har haft det nu i snart 4 och en halv timma. Börjar om 20 min ungefär och då ska jag ha Desktop i typ 40 min, sedan slutar jag för idag. Alla mina vänner har slutat redan dom så jag sitter all by my self här i Cafét med mitt tomma té-glas. Håller på att jobbar lite projekt också, måste lägga på ett kol med det!

Fick en bild av en gammal klasskompis Sofie från när vi var i Rotnäs i 8an. Haha så snygga!

Här har vi RedChest (Sofie), Jay E (jag) och Quk (Amanda), riktiga gangsterz!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

SV: haha snäll du är då, den där bilden va utan effekt, så där ser jag ju ut, å du säger att jag ser sjuk ut :'( haha nerrå,



Tönt jessica, som kollar på hannah montana ;) .<3

2012-02-01 @ 15:08:16
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: malin jönsson

SV: haha snäll du är då, den där bilden va utan effekt, så där ser jag ju ut, å du säger att jag ser sjuk ut :'( haha nerrå,



Tönt jessica, som kollar på hannah montana ;) .<3

2012-02-01 @ 15:08:17
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Men vem är till vänster!? :o

2012-02-01 @ 18:13:52
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0