Måndag

Idag är det måndag och det var egentligen meningen att jag skulle vara på praktiken idag i Gnarp, men det gick ju inte så bra då jag fortfarande är kvar i Brunflo just nu. Ehe.. ALLTID ska det strula till sig för mig. Igår skjutsade Malin upp mig till tågstationen här i Brunflo när jag skulle åka 17:35. Det var jätte mycket folk och bilar där uppe så vi fick ställa oss längst ut mot vägen så en skåpbil och en massa andra bilar skymtade utsikten. Vi satt tyst och lyssnade om bommarna gick ner, och när klockan blev 17:33 så tänkte jag gå ut och ställa mig, men då var det en massa bilar som åkte där och jag tog mig inte ut. Så sträcker jag på mig och ser att tåget åker där ifrån. Man ba: *vinka fint till tåget nu*. Närå, skrek på Malin ba: ''MITT JÄVLA TÅG ÅKER JU DÄR, VAD FAAAAAAAAN''.

Hopp, så då fick jag boka en resa idag då för mina sista pengar :))). Tåget som jag ska åka med idag går 13:40, så nu jävlar ska jag åka NU och stå där utanför och vänta.. typ. Fattar inte, har alltid oturen vid min sida...

Hur som helst så har jag haft en riktigt mysig helg. Utgång i fredags med Malin och Malin, i lördags blev det chokladpuddingsmys framför melodifestivalen och bakom Malins fina macdator, som ni kanske såg, hehe! Igår stack jag och Malin in till stan för att köpa en varsinn cheeseburgare som vi varit sugna på ända sedan fredagsnatt som vi stod i kön för att köpa men var tvungen att springa där ifrån för bussen gick om 3 minuter... Sedan på kvällen gick vi till pappa och drack en kopp kaffe och pratade lite. Och till sist åkte vi upp till Malin och sjöng kareoke och gittade från planeten. HEHEH närå, spelade GuitarHero.

Lägger upp en liten sommarJessicamedsinafräknar-bild bara för att jag längtar efter sommaren som bara den.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0