MÅNDAG

Hade en liten jobbig dag igår då tårarna rann på mig en hel del. Mot natten började det kännas bättre men då skulle det såklart göra ondare i magen samt kramperna i maggropen kom tillbaka. Jag försökte somna så fort som möjligt innan det blev värre, vilket funkade.

Idag känns allt bra igen. Dock har jag råkat ut för feber såklart, men det är inte så farligt. Har tagit en alvedon så det känns bättre nu, men ska ändå skippa Zumban ikväll tyvärr.. Hoppas på att kunna vara med på gympan imorgon åtminstonde!!!

Praktiken har gått bra, men det har varit lite småjobbigt då med febern. Har inte funnits så jätte mycket att göra heller, mest bara packat upp en massa kylvaror. Hehe hoppas ni antecknar allt!

JAHOPP, nu hoppas jag bara på att få äta så snart som möligt för nu är ja hungrig! Sedan ska jag bara ligga och ta det lugnt!

Ha det bra gött fölk!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0