Love it when you talk that talk to me

Har varit en rätt seg praktikdag idag, men det har bara gått bra. Var tvungen att sluta en halvtimma tidigare för jag skulle åka till Harmåger och ta första sprutan för livmoderhalscancer. Ont gjorde det, speciellt när de grävde efter en sån där blodkärl. Och jag har ont i armen nu me. Och inte fick jag ett sånt där fint bamse-klistermärke som tröst heller. Inge kul å bli vuxen.. 

När jag kom hem startade jag Sims dirket. Hann väl spela i typ 15 minuter, skulle till och spara och då ba dog min dator av överhettning. Så har den hållit på. Har inte kunnat spela.. JÄVLASKITNTIDATOR!!

Nä, nu har jag inge mer att dela med mig av, så hörs sen!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0