LÖRDA

Idag när jag skulle gå ner och äta frukost vid 12 så höll middagen på att göras. Halv 1 åt vi middagen. Jag skulle vilja kalla det lunch, men det var verkligen middag. Haha nä men så jag har nyss varit ner och fikat lite och väntar bara på att Malin ska äta klart så vi kan gå till Ica och köpa godis. Ja, ni vet ju vårat fina system vid det här laget. :)))

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Mest spelat en massa Sims. Hihih! Borde egentligen lagt ner den tiden skolarbeten, men tar tag i det imorgon eller så.

På måndag (den 27) skulle jag egentligen till Gävle, men de bokade om tiden såklart eftersom det tydligen var något krångel vid teknikern. Mene asså de ringde i måndags och undrade om jag kunde komma på tisdagen istället, men det blev alldeles för hastigt så jag tackade nej till den tiden så vi hade fortfarande kvar tiden som jag hade på måndag. Sedan ringde de någon annan dag i veckan och undrade om jag kunde komma på tisdag nästa vecka istället för måndagen, men jag sa att måndagen blev bra så vi sa så igen. Och igår ringde de igen och sa att vi var tvungen att skjuta upp tiden till den 13 mars. WTF?! Aja får fortsätta stå ut med väntan.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: SARA - IMSOOUTRAGEOUS

hahah så sann bild :D

2012-02-25 @ 22:17:55
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0