Glad tjej!

Idag har det varit en bra dag faktiskt. Praktiken har bara gått bra, känner mig frisk, fick hem mitt sims 3 jag beställt OCH jag läste detta för en stund sedan:



Asså glad eller? Jag ska dit. Hoppas jag får med mig Amanda, annars får jag väl gå ensam då eller tvinga eller muta med mig någon annan. ;-) Haha!

Idag var det egentligen meningen att jag skulle tatuera mig, men efter att jag bokade tiden med Zoofie, kändes först bra, men sedan ju fler dagar som gick kände jag att jag nog ändå ska vänta en stund till. Jag ska ha tatueringen, det är inte det att jag inte är säker på om jag ska ha den eller inte, för det är jag och jag vet att jag inte kommer att ångra den. Men jag tänkte att jag lika gärna kan vänta och önska mig den i studentpresent istället. Behöver inte ha så bråttom.

Idag är det semlans dag. Tycker semlor ser så förbannat gott ut, speciellt när någon annan tar en riktigt stor tugga från den. Alldeles krämigt och geggigt i munnen och det nästan ska låta när den äts. Haha, men semlor är så himla äckligt. Brödet = blä. Grädde = blä och mandelmassa = blä. Jag hade kunna fått en gratis semla på praktiken idag, men fick ju tacka nej då eftersom jag inte ville riskera att spy ner hela fika rummet. Det hade nog inte varit någon hit.

Nu ska ja installera Sims 3!!!! :')


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Tyckte det var tråkigt att du kände så, hade varit kul att göra tatuering tillsammans :)

2012-02-21 @ 21:27:21
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0