FREDAG

Praktiken går väldigt bra måste jag säga och jag trivs väldigt bra. Personalen är så härlig och trevliga hela tiden.
Idag har jag suttit i kassan i två timmar och sedan har jag packat upp varor och rensat bland frukten. Tiden gick så fort och jag fick även sluta en kvart tidigare.

Ikväll blir det myskväll med Malin. Tur att msn finns! Måste nästan skaffa mig en webbcam så vi kan skypa. hahaha!!! Asså det måste jag nästan göra! :o
Cola och godis har införskaffats, så jag väntar bara på att det ska börja bli mörkt ute så jag kan sätta mig och gräva i min påse. Fast... jag skulle nog ljuga om jag sa att jag inte har tagit någon.. Hehe.

Check this out, I think peoples likes me!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0