A good laugh!

Sitter på skolan just nu och har håltimma. Ska snart gå på lunch då Ida och Amanda har slutat deras Historia B. Har nyss haft Naturkunskap och efter lunch ska jag ha Multimedia B (spyyyr). Antar att jag inte kommer få sluta några minuter tidigare så jag hinner med 14:20 bussen hem så jag lär väl få stanna kvar till 16:25 istället...

Hade tänkt att blogga igår men jag var så upptagen med en Naturkunskaps uppgift hela dagen och sedan vid kvällskvisten skickade jag och Malin en massa meningslösa skämt till varandra så jag låg och bara vred mig av skratt hemma i sängen medan tårarna bara forsade ner och magen värkte, med andra ord: jag höll på att avlida!

Här har vi några av de bästa:







Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0