Söndag

Denna dag är som bortkastad. Har inte gjort ett skit. Vaknade kvart över två idag med världens ångest och har inte klivit upp en endaste gång förutom då jag klev upp och morgonkissade för en timma sedan. Gick och lade mig igen så nu ligger jag här i min kolsvarta och iskalla lägenhet i pyjamas under täcket. Borde väl kliva upp och göra något att äta, men känner inte för det.
 
Jag låg vaken till halv 5 inatt och bara tömde mig själv på en massa saltvatten från ögonen. Det resulterade ett par riktigt svullna ögon idag. Det gör inte så mycket, har ändå ingenting planerat att göra utanför min lägenhet precis.

Näe hörrni, måste stoppa något i maggen innan den tar död på mig. Måste kliva upp och rota i frysen och se om jag hittar nå ätbart. Hare grettans gott folk!
 
Lättar upp stämningen med en massa fina videosar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0