Magsjuka och sånt

Hej!

Idag var det meningen att jag och Malin skulle ränna omkring på Birsta och Ikea hela dagen men det blev inte av. Malin har råkat ut för magsjuka och ligger helt utslagen i sängen min efter att ha spytt. Vad jag ska göra idag är att ta hand om henne och försöka få i henne mat och så, för det är ju viktigt!

Det blir ingen Brunflo resa för mig imorgon i alla fall. Jag kan vara smittad och det vore ju jätte tråkigt om jag smittar de andra. Det är bättre jag isolerar mig här och hälsar på när allt är bra. Jag får åka upp efter jul.

Igår hade vi väldigt trevligt hemma hos Linus. Åt god mat och fikade gofika med hans stora släkt. :-)

Imorgon blir det hemfärd för Malin. Om hon nu klarar det, annars får hon stanna någon dag extra. Inget mig emot direkt! :-)

Det var väl det rå. Hejdå!!






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0