Julafton imåra

Asså shit vilken bra uppdaterare jag är må ja säga! NÅJA!

Imorgon är det julafton (var det inte midsommar nyss??)...
Jag har längtat efter denna dag i någon vecka nu (hör och häpna). Det är väl första gången på flera år jag någonsin längtar till julen och anledningen till att jag längtar till julaftonen nu är för att jag ska fira den med Linus och hans fantastiska familj.
Vi ska upp vid halv 9 imorgon för att gratta Linus lillebror Hampus, som fyller år, sedan kör vi igång med julfirandet. Det kommer bli så himla mysigt!

Just nu har vi lagt oss. Linus somnade för en och en halvtimma sedan. Trodde att jag också skulle somna tidigt ikväll eftersom jag kände mig helt utslagen när vi satt nere i soffan. Men här ligger jag med världens huvudvärk och en hals där motorsågsmassaken är och härjar. Hoppas att jag sover bort allt i natt när jag väl somnat.

Det blir till att åka upp till Brunflo i mellandagarna och sedan får vi se hur nyår ser ut.

Nu ska jag lägga armen om gullet och försöka sova jag med. Han har ju secklat ner mitt täcke han också.. Blev ju alldeles dyngsurt efter att han sovit på bröstet mitt en stund. Gör ej något, så värt det! :'))))


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0