Torsdag

Helloo!
 
Sitter i soffan hemma hos Linus och gör inte så mycket. Vi båda har en varsin dator i knät, jag bloggar och han spelar nå töntspel. :-))))
 
Imorgon är det den dagen som jag har väntat på hur länge som helst nu. Ska äntligen få se Kent live. Och inte bara Kent, även Bryan Adams också som är så himla bra och som jag också har velat sett live. Det kommer bli så sjukt bra!
 
Igår jobbade jag dubbelpass på jobbet. Fick ta någon annans kvällspass eftersom den personen inte kunde jobba då, så jag jobbade mellan 11 till 8. Var ganska segt måste jag säga. Tittade på klockan när den slog 4 och kände sorgen i hjärtat. Det var egentligen då jag skulle sluta, men hade då halva jobbpasset kvar. Men jag klagar inte, får ju kosing för mitt slit.
Var ganska så jätte trött igår när jag kom hem. Åkte till gosepojken och myste i favvofamnen vilket jag måste säga är det bästa som finns! 
 
Lägger upp lite bilder som var meningen att jag skulle lägga upp från mobilen men inte lyckades komma upp.
 
Från gatufesten i väntan på Takida.
 
Takida, så grymt bra denna gång med!
 
Innan Takida spelade The Soundtrack Of Our Lives. Helt ok.
 
Skulle koka nudlar... Hade shorts på mig och fick hetvatten på båda benen, halkade i vattnet så jag sträckte båda benen och ena armen att jag hade ont i flera dagar. :-)))
 
En bild från jobberå. Stod och pressade kartonger efter att jag hade packat upp flingor.
 
När jag precis hade flyttat in i min lilla lya. Nu står det ett tvbord där med en tv. Mina kartonger är upppackade och undan ställda.
 
Här har vi Melody Club också som jag och Linn kikade in och såg från Navet när de spelade på Gatufesten. Denna bild är dock tagen från dagen då de hade sound check.

Hade en bild på Amanda Jensen också som jag skulle ladda upp, men den finns inte på datorn. Har egentligen fler bilder också, men dem får vi ta en annan gång. Nu ska jag stänga ner. Hare fint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Nämen jag har saknat din blogg ja!

2012-08-02 @ 15:33:33
URL: http://zoofie.se
Postat av: ZOOFIE

Dig med, men ja... You get it ;)

2012-08-02 @ 15:33:59
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0