Måndag

Jo men tjena! Är jag inte duktig på att uppdatera bloggen va? Hinner ni ens läsa alla mina inlägg som jag skriver hela tiden? Nä trodde väl det.
 
Det känns inte som om att det har hänt så mycket sedan sist jag bloggade.. Har varit med Linus för det mesta, träffade Zoofie en fredag för att först åka till henne och kolla in hennes nya lägenhet. Åkte sedan ner till stan för att gå in på Memento fram och tillbaka för Zoofie skulle säga hej till en som jobbade där och efter det gick vi ner till Drakbåtsfestivalen för att kolla på när Harleqeen spelade. Sedan kom Sandra hem till mig en kväll efter att hon hade jobbat så vi lagade mat, pratade och hade det trevligt. Elin kom till mig en kväll också för att ha en mysig filmkväll. Vi köpte en varsin film på Hemmakväll och det visade sig att vi båda hade köpt sega och dåliga filmer.
 
För er som inte vet det så är jag i Brunflo just nu och har vart här ända sedan i tisdags. Jag har inte gjort så mycket här heller, varit på stan med momma, solat lite med Malin, hälsat på pappa en stund, hälsat på Helena som också är här nere och så har jag varit med Linus som åkte upp samtidigt med mig till Brunflo för att hälsa på sin farbror.
Just nu sitter jag och tittar på en film med min morbror medan momma är borta på bilbingo.
 
Imorgon ska vi åka iväg och hälsa på min moster och efter det vara med Malin igen. Sedan ska jag väl ta och åka tillbaka till Sundsvall igen någon dag här i veckan. Har inte bestämt än eftersom jag ska åka med Helena och Dennis som också ska ner och hälsa på och även åka på IKEA. De är inte säker på vilken dag det blir så det får vi väl se.
 
Ska ta och lägga upp lite bilder nu och sedan stänga ner. Ha det gott!
 
 
 
Finhjärtat mitt!
 
 
 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0