KENT 3/8 -12

Igår såg jag Kent för allra första gången och det var så mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Allt var så mäktigt, magiskt och så sjukt underbart. Trots spöregn och åska så var detta en av de absolut bästa konserter jag har varit på. Jag var dyngsur! Låten som jag allra helst hade velat höra var pärlor, men jag visste att de inte skulle spela den och är så sjukt glad att de spelade de låtar som de spelade. När 747 spelades så fick jag världens härligaste känsla. Hade bara en person i tankarna under hela låten och det var ju såklart han som stod bakom mig och höll om mig under hela konserten. Min fina pojkvän! Också när de spelade MIDVH (mannen i den vita hatten) som också var sista låten de spelade, så var jag världens lyckligaste tjej. Allt under hela konserten var perfekt. Hade inte velat ha det på något annat sätt!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0