Bryan Adams 3/8 -12

Efter att Kent hade spelat igår så spelade Bryan Adams. Och fan vad grym och bra han var! Alla låtar som jag ville höra spelades. Allra mäktigast var när Heaven spelades. Hela publiken sjöng med och jag rös från topp till tå! Bryan tog också upp en tjej på scen som fick en egen mick och sjöng med under en låt. Jag toklog under hela tiden och var så himla glad för hennes skull. Tänk vilken dröm liksom! Jag och Amanda gick tidigare innan konserten var slut. Hon skulle hem och jag var nöjd och hade ont i hela kroppen + att jag var dyngsur. När jag kom hem väntade Linus och så lade jag mig och somnade med han tätt vid min sida.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Vad roligt att se att de var så bra igår! Låter som du haft en väldigt bra kväll! Det är du så värd Jessica! :D

2012-08-04 @ 15:57:45
URL: http://livemylifeinnorway.blogg.se
Postat av: Linn

Vad roligt att se att de var så bra igår! Låter som du haft en väldigt bra kväll! Det är du så värd Jessica! :D

2012-08-04 @ 15:57:51
URL: http://livemylifeinnorway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0