Varje dag känns likadan

Jag har nog ingen kommentar för gårdagens utgång förutom att jag hade så sjukt kul och trevligt första tiden av kvällen. Men det slutade med att jag trodde att jag hade tappat ena av mammas ringar vilket gjorde att jag bröt ihop totalt. Även fast jag hittade igen den i byxfickan så kunde jag ändå inte sluta gråta. Det slutade med att pappa fick komma och hämta mig. Hela vägen hem sitter jag och storgrinar, går och lägger mig och bara grinar. Jag antar att allt som jag har gått och tryckt tillbaka under hela veckan kom ut igår. Jag fick verkligen inte stopp på det...

Efter tre timmars konstant grinande så somnade jag tillslut och jag vaknade upp med ett par rejäla svullna ögon. Det känns väl kanske lite bättre idag, men jag har fått gått och trycka tillbaka tårarna ändå.

Ikväll blir det en myskväll med Malin. Jag ska även gå upp och hälsa på Helena och små pojkarna mina. Vi har ju varit på stan idag, momma, jag Mikael och Helena. Fikade, kollade omkring i affärer osv. Hittade en jätte fin tröja på Stadium jag var tvungen att köpa, men annars så har jag väl mest tyckt synd om mina fötter som började göra så himla ont under halva tiden vi var där.

Blev taggad i en bild på Facebook.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0