Vad som helst utom verkligheten

Halloj halloj!

Just nu sitter jag och gräver i min godispåse som blev kvar sedan igår medan jag väntar på att momma ska laga klart maten. Väntar också på att Malin ska ta och komma ner snart till mä. Hade tänkt gå upp och hälsa på Helena och pojkarna senare, hann ju tyvärr aldrig göra det igår.
Idag har jag hunnit skriva 5 sidor projektarbete, duschat och lyssnat en massa på Kent. Lyssnar lite på Lars Winnerbäck just nu vilket jag sällan brukar göra.. Varför sällan? Det vet jag inte. Ganska bra ju!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: mask

Headern är ju super :D

2012-04-29 @ 20:55:55
URL: http://million.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0