MÅNDAG

Har suttit och bråkat med internet bara för att kunna blogga, men nu när jag väl har kommit hit så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva? Jag som är så bloggsugen nu ju..

Igår hade jag en förjävla bra dag. Det var ett väldigt bra tag sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Speciellt då vi satt och klippte ihop våran Skateboard film. Vi båda var ju så himla duktiga måste jag säga! Malin ramlade hela 3 gånger och jag inte en enda gång. Kanske beror på att jag faktiskt är proffs... eheheh.

Idag vet jag inte riktigt hur jag mår. Känner bara en sådan saknad av allt möjligt. Också har jag som någon annan känsla som jag inte kan sätta finger på vad det är, om det är någon slags ångest eller något. Allt jag vet är att det inte känns bra. Något fattas liksom och jag vet inte riktigt vad.

Nåja, ska ta och göra mig klar nu och gå upp till Malin nu. Ha det så bra!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0