Torsdag

Jag tror jag börjar se ut som folk efter att ha gråtit igenom hela sista One Tree Hill avsnittet som jag kollade på för typ två timmar sedan. Hade kollat i 17 sekunder och kände redan hur tårarna började välla fram. Hela avsnittet var så fint och allt slutade så himla bra, men vill ju absolut inte att det skulle sluta. Det finns seriöst ingen serie som är så fin som One Tree Hill... Så just därför ska jag kolla om på alla 8 säsonger för tredje gången och den 9e för andra gången.

Hur som helst så hade vi redovisning idag på projektarbetet. Det gick så sjukt bra och vi fick bara en massa beröm över våran pysselbok. Våran handledare såg nöjd ut och han gillade våran monter, så det känns ju extra bra!

Vid 11 plockade alla ihop och vi fick gå på påsklov. Tog halv 1 tåget hem med Amanda och Oliver och sedan har jag inte gjort ett skit här hemma. Ska ta och packa väskan min eftersom jag åker hem till Brunflo över lovet. Har en del planer med Malin som jag ser fram emot.

Nä hade väl inte så mycket mer att skriva antar jag, så här kommer några znygg bilder!







Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0