23:51 och opackad väska

Just nu sitter jag i min sköna sparkdräkt som jag bara kröp in i efter att jag hade duschat tidigare ikväll, och har inte ens tagit fram min resväska än? Ska ju åka till momma imorgon och stanna där tills på tisdag. Okej, ska väl inte ha med mig så mycket ändå, men jag är ju en sådan som vill ha något att välja mellan, you know.

Syrran ringde mig och ba "åååååh det pirrar i magen, jag ska köpa en ny dammsugare" hahahah och sedan satt hon och pratade om damsugare i en kvart med mig? Det vände sedan och det blev istället en massa snack om Theo och Kimmie vilket fick mig att le så sjukt mycket! Ser så fram emot helgen då jag får träffa dem!


Helena och Theo när Theo bara var några månader.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0