Lördag

Igår kväll var jag så himla trött att jag fick pausa ett One tree hill avsnitt som jag var så himla inne i, bara för att jag skulle lägga mig och sova. 23:30 var klockan då jag somnade. Tänkte också att om jag somnade nu så lär jag vakna innan 12 på morgonen vilket är bra.

13:40 vaknade jag av att någon gick i trappen. Jag var fortfarande så himla trött att om jag hade legat kvar så hade jag somnat om och sovit bort hela dagen. Jag bestämde för att gå ner och äta frukost och hoppas på att piggna till under dagen, men nä. Gick och lade mig under täcket igen och kolla klart på oth avsnittet och sedan ska jag ta tag i lite puppsatser som måste skrivas klart! Och kanske börja på projekt rapporten??


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

sv; Nämen hej pudding, står du här och dallrar? ;)

2012-04-21 @ 21:12:35
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0