Måndag

Här sitter jag och lyssnar på mitt favvo band Tokio Hotel och ska snart till att börja med projektarbetet igen. Tror nästan jag gör det efter maten. Ska snart äta och har hört att man jobbar bättre på en mätt mage :))))

Hur har min dag varit? Jo tack den har faktiskt varit bra! Har haft Naturkunskap A och påbörjat en puppsats och sedan haft Multimedia B då jag påbörjade att animera mina bilder i Flash.... hemskheiter.
Jag var även med tjejorna mina och köpte balbiljett så det är klappat och klart nu. Eftersom vi var typ de första som var och köpta så fick vi bra platser.

När jag skulle gå iväg till bussen så kom kramperna i maggropen tillbaka... När baskemig ska det försvinna för me? Kind of sick and tired of it!



Snodde egentligen Amandas biljett, hoppas hon inte läser detta inlägg!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0