In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on

Hola amigoz!

Sitter och funderar på något projekt jag kan göra här på Grafen som jag kan hålla på med i några lektioner, men det står stilla i huvudet just nu. Allt jag kan komma på är att måla av Bill.. men har ju redan gjort det??? Orkar inte måla av någon heller för den delen, för det var så jävulskt jobbigt och pillrigt!

Jag har alldeles nyss haft betygssamtal med min lärare för Graf C och han sa det att om jag fortsätter jobbar lika bra som jag har gjort under hela kursen så får jag mitt MVG. hehehehe.

Idag ska jag luncha med Elin. Det ska bli jätte kul och jätte mysigt! En rostbiffsmacka med vitlökssås från Subway står på menyn. Jag som inte hann äta frukost heller, så det ska bannemig sitta fint i kistan min.

Fryser om stortån min också bara för att strumpen min har gått sönder så att tån är utanför, som en potatis. Bara så ni vet liksom.


Idag vet jag inte riktigt hur jag känner. Jag liksom känner ingenting alls. Allt kvittar liksom. Men det känns att det är på bättringsvägar. Sakta men säkert så går det uppåt igen. Tror jag..




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0