Onsdag

Just nu sitter jag i cafét på skolan och dricker mitt favvoté. Gjorde för en stund sedan ett matteprov vilket kändes bra. Hoppas det gick lika bra som det kändes.
Kvart över 3 börjar min enda lektion jag har idag och jag brukar få gå några minuter efter 4 för att hinna med 25 över bussen.

Dagens mående är väl typ som igår, men snäppet bättre faktiskt. Jag har ingen aning om vad det är heller utan de senaste dagarna har jag bara haft ett sådant tryck och bara velat ligga i sängen och grina. Jag verkar vara i en sådan period nu. Har mått alldeles för bra ett bra tag nu, men det har trappats ner en aning. Men det ska väl bli bra igen?



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Blir du liiiite gladare om jag säger att du är en av de absolut finaste jag vet? :) <3

2012-04-19 @ 00:00:45
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0