Vi har väntat här i regnet på någonting som inte händer, och som aldrig kommer att hända

Igår hade jag en väldigt trevlig stund med pappa, lillasyster Veronica, Malin och någon annan som hette Johan. Vi spelade spel och skrattade en massa. Vi spelade Med andra ord, Med vilda gester och Så det kan låta. Haha jag och Malin vann alla gånger mot de andra! Team-Elit är ju vi det!
En utav det roligaste från kvällen var när jag nynnade på en av Carolas låtar till Malin för hon skulle gissa vilken person jag var, och hon ba ''ÅH, DU ÄR TOMAS DI LEVA?????''....eeh???

Idag har jag inte gjort ett skit förutom att ha legat i soffan och tittat på One Tree Hill. Har två avsnitt kvar från första säsongen, sedan ska jag höra med Malin om jag får andra säsongen av henne som hon redan har börjat kolla på, haha! Som en fluga i ett spindelnät - lika fast!

Nu ska jag nog lägga mig där igen och kolla klart på hela säsongen. Ma råkes!




Herre gud, hittade denna bild i arkivet sedan jag gick i första ring...


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

glöm att du får andra säsongen av mig, du får väl ladda hem själv, med erat just nu assnabba internet ;) hehehe, närå, skoja mere. klart du får de :) hahaha thomas dileva <3

2012-04-12 @ 21:40:40
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Jessica, ska inte du ha lugg igen!? :D

Jag verkligen älskar den luggen, du är så fin min böna! Tur du vann då, är väl lugnast så! ;)

2012-04-12 @ 21:45:54
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0