It's probably not fair to you...

Somnade vid halv 5 i natt efter att jag har legat och funderat en jäkla massa så jag inte kunde somna tidigare. Efter några tårar och en överhettad hjärna somnade jag tillslut och nu idag när jag vaknade så känns allt mycket bättre, vilket är skönt!

Idag ska jag gå upp och hälsa på pappa och syskonen hade jag tänkt. Jag hoppas också att jag och Malin tar oss iväg på gymmet ikväll, för det skulle vara skönt!

Just nu ligger jag fortfarande kvar i sängen, även fast att jag vaknade för 1,5 timmar sedan. Ska ta och gå upp och äta frukost snart för magen kurrar och sedan göra mig klar.

Hade inte så mycket att skriva idag. Och det här kändes som ett helt meningslöst inlägg också, men publicerar väl det ändå..



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0