Tisdag

Besöket hos tandläkaren i Gävle idag gick jätte bra. Har dock ont i tänderna i underkäken nu när jag inte har någon bedövning kvar.
Idag tog bedövningen bättre och jag fick även lugnande. Jag var så lugn att jag blev så trött och höll på att somna. Jag hoppade till några gånger då jag råka "snarka" till, eller ni vet sådär när man andas tungt när man har munnen öppen.
Jag orkade inte bry mig när de hackade bort de provisoriska tänderna, när de slipade, tvättade rent, blåste med kall luft, skrapade och tryckte ner en massa trådar i tandköttet på mig så blodet bara rann. Jag orkade inte ens bry mig när de tryckte fast porslinständerna så hårt att jag fick sendrag i halsen/käkarna. Jag bara låg där och orkade ingenting.
Det tog undefär en timma, och sedan blev jag klar. Eftersom jag inte hade något sällskap med mig ville de att jag skulle stanna en stund och sova bort lite av lugnet så de kunde känna sig säker att släppa iväg mig. Jag fick lägga mig i en säng och sov där i två timmar ungefär tills ena tandläkaren kom in och väckte mig och sa att jag kunde gå för min buss skulle snart gå. Jag klev upp och gick därifrån som om att jag hade alkohol i kroppen. Fast i huvudet var jag helt klar, men min kropp var något helt annat än klar.

Jag somnade på bussen fram tills Söderhamn, sedan var jag vaken resten av vägen hem. Tur det, för annars hade jag nog missat min hållplats.

Nu ska jag ta och byta om och sedan springa iväg på träning! Ha det bra! :)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Du var HÖG, Jecka.. HÖG.. ^^

2012-04-24 @ 23:50:30
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0