Tillbaka till verkligheten igen

Hej hej!

Just nu sitter jag på skolan igen och väntar på att Naturkunskapen ska börja. Jag har haft ett väldigt bra lov men har dock inte sovit ut en endaste dag/natt. Har somnat runt 4 varje natt och typ vaknat 11-12 varje morgon bara för att inte sova bort hela dagarna.
Min syster Helena, Dennis, Theo och Kimmie kom aldrig i fredags eftersom de fick förhinder, så de planerar att komma upp om två veckor istället då jag åker till Brunflo igen.

Jag kom hem igår, duschade med mitt underbara schampo och balsam som jag har saknat, packade upp min väska och kom i säng halv 12. Jag var alldeles för pigg för att somna så jag slog på ett OTH avsnitt, kunde inte sova efter det så jag tittade på två avsnitt till. Klockan var strax över 1 när jag stängde datorn och försökte sova. Jag låg inge skönt och jag kunde inte somna, men tillslut lyckades jag väl lägga mig till rätta och somnade efter halv 2.
Klockan 5 ringer klockan och det var inte ens skönt att Snooza???? vad har hänt med mig? Låg ändå kvar till halv 6 då Bosse kom in och skulle väcka mig. Huvudet är tungt och ögona svider... lov snart?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hade väl inte så mycket mer att skriva nu ja. Så ska väl snart ta och gå iväg till Naturkunskapssalen och fortsätta skriva på min puppsats och sedan ha Multimedia B och animera i Flash :'))))))))))))))))))))))))) I hate mondays...


Jag var lite hungrig i fredags:



Eller ah, vi var faktiskt 8 pers som delade på den där. Pappa, Niklas och Fredrik tog två bitar, men ändå blev det en stor bit kvar.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0