Spelkväll

Ikväll har jag och Malin varit hos pappa och spelat "Så kan det låta" med pappa och Veronica. Jag skulle nynna ''Öppna din dörr" med Tommy Nilsson och jag nynnade hur bra som helst, men Malin ba "ÅH, ÄR DET MY LITTLE PONNY?"
Man ba: You are dumber than you look, don't you?

Fast jag var väl inte så jävla smart jag heller alla gånger, om jag ska erkänna. Alla satt och skrattade åt mig ett antal gånger... 
Vi vann faktiskt ganska stort andra omgången också! Men ja, vi är ju Team-Eliterna så det var ju självklart att vi skulle vinna. Första gången värmde vi bara upp och spelade snällt och lät pappa och Veronica vinna. Så var det ju. :))))

Har inga nya bilder på mig så jag bjussar på en sedan nyår som jag hittade på mommas dator. Redo för utgång ja!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0