Söndag

Hej hej!

Idag är jag lika upptagen med projektarbetet som jag var igår. Jag har varit tvungen att göra om en pysselbild eftersom jag upptäckte ett fel som jag hade gjort och sedan har jag gjort facit till alla bilderna, eller ja, har inte hunnit alla än, men hälften. Det tar mycket längre tid än vad man tror!
Måste bli klar med allt ikväll och imorgon. På tisdag ska vi skiva ut allt och sätta ihop den. På Torsdag är det ju redovisning... Det ska bli så skönt att det här snart är över!!

Just nu tänker jag ta en liten paus och hoppa in i duschen. Man skulle kunna bre smörgåsar med mitt hår just nu. :))))


Bland fanor, stöveltramp, hör jag din puls.
Det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden, tysta alla nätverk, stoppa trafiken.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0