Saturday

Hej hej!

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll! Dansade och bara hade kul! Men en sak som jag inte fattar... vem fan ställer sig och fiser mitt på dansgolvet så det luktar äggmök så det typ svider i ögonen så tårarna rinner? Två gånger också dessutom? Nästan alla som var vid just det stället typ flög på varandra för att ta sig där ifrån hur fort som helst från lukten. Haha usch, det var så vidrigt!
Vi fick skjuts hem och jag var hemma till halv 3. Somnade runt halv 4 men har sovit så himla dåligt de timmarna jag sov. Halv 11 var jag tvungen att kliva upp imorse för att följa med momma och Mikael till stan. Vi fikade, kollade lite i affärer och sedan handlade vi innan vi tog bussen hem igen.

Just nu sitter jag här och får nå psykbryt på mommas förbannade internet som är så segt att en snigel skulle klassas som snabb i jämförelse. Men ska försöka få det att fungera så jag kan publicera detta inlägg i alla fall så jag kan gå här ifrån innan jag tar med mig internet och spolar ner det i toaletten.

Idag är det ju lördag vilket betyder att ikväll så blir det myskväll med Malin. Och denna gången behöver vi inte ha det över cybervärlden, utan nu kan vi sitta i samma soffa, prata med våra munnar och se varandra med våra egna ögon och inte någon profilbild på msn. Vi ska även snacka om gårdagen/natten också. ;))))

Åh, momma berättade att systra mi, Dennis och mina älskade småpojkar ska komma hit till Brunflo på fredag. Blev ju jätte glad att det började brännas lite under ögonlocke på mig. Åh, som jag har saknat dem! Har aldrig känt en sån här kärlek för någon förut, som jag gör för Theo och Kimmie. Bara någon nämner deras namn så värms lillhjärtat mitt och jag ler som en fjant samtidigt som jag försöker tränga tillbaka tåren. Så som det är nu vid skrivande stund.

Ska kila nu, men ma råkes!

Momma å 'n je! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0