PROJEKTARBETET ÄR KLART!

Asså jag bokstavligt talat kände hur all ångest och stress över pysselboken bara rann av mig när jag och Zoofie satte ihop den sista boken. Jag vet inte hur många gånger jag sa till Zoofie ''Asså fy fan vad skönt det här är, åååh är så jävla nöjd!!''. Och ja, jag blev så jävla nöjd! Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!
Hela dagen höll vi på med det sista av projektarbetet och satte ihop allt. I slutet av allt blev vi båda så himla förvirrade och jag kände mig typ bara för att vagga mig fram och tillbaka i vissa stunder. Allt blev som en gegga i hjärtan!
Nej men från att ha jobbat med projektarbetet och gjort det klart från halv 8 till klockan 3 idag så känns det här så jävla skönt att det är över!

Jag hade också utvecklingssamtal från halv 9 till klockan 9 idag också vilket gick jätte bra! Kan inte säga så mycket mer än att jag är jävligt nöjd över mina betyg!





Ikväll blir det att fira med ett hårt pass på gympan!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0