Pluggsöndag

Idag är det jag som är sittandes med naturkunskaps boken i nyllet och skriver klart min puppsats som ska in imorgon. Har inte så mycket kvar på den så det ska nog gå gå bra. Ska efter det svara klart på alla Religionsfrågor som vi ska ha prov på på torsdag.
Jag påbörjade på projektrapporten igår, men min dator dog var 5e minut så det gick inte så bra att skriva på den och jag hann aldrig spara när jag väl hade börjat, så jag får börja med den imorgon eller om inte ikväll om jag hinner klart med det ovanstående.

Idag är det endast 47 dagar kvar till studenten. HUR FORT GÅR DET INTE DÅ? hur ska jag hinna klart med allt på 47 dagar? Och jag har inte hunnit fixa klart allt inför studenten, balen och mösspåtagningen än heller. Dags att lägga på ett kol kanske?

Jag längtar som sjutton tills på fredag då jag åker till Brunflo. Då kommer även Helena, Dennis, Theo och Kimmie dit också. Ser så fram emot att få hålla mina favvisar i famnen igen. ♥




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0