Fredag

Imorse vaknade jag helt av mig själv av ren panik och trodde att jag hade försovit mig. Jag slängde mig efter telefonen och ser att klockan är 06:02. Jajamen, som jag trodde, jag hade försovit mig. Jag hade lyckats sova bort de minutrarna jag brukar äta frukost, så jag hann inte med det idag. Halv var jag påväg till bussen.
Jag som låg och höll på att avlida igår kväll av hunger när jag hade lagt mig för att sova. Var ju inget direkt som försvann med sömnen.
Fick springa in på Pressbyrån och köpa en yoghyrt och en banan. Magen kurrar ändå.. :))))

Jaja, idag är det Multimedia B och det är den enda lektionen vi har idag. Niklas är inte här idag så det blir ingen Mediaproduktion B idag. Jag slutar 11 idag och sedan ska jag vänta på att min lilla gräddblomma Olivia ska sluta, för vi ska sedan gå och ta en fika och mysa på!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0